Eerste week - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Eva Jansen - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Eva Jansen - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: EvaaJansen

Blijf op de hoogte en volg Eva

13 Januari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Nou mijn eerste lesweek zit erop.
Heb wel echt het idee dat ik al veel meer spaans spreek en begrijp. Mijn gastmoeder, marta , is het daar helemaal mee eens.
Ik zit met 5 meisjes in niveau 3 en hebben 2x 1 uur en 3 kwartier les per dag. Van 9 tot 1, de lessen zijn heel leuk; we doen spelletjes, veel praten en oefeningen maken.
Af en toe moet ik thuis een klein verhaaltjes schrijven maar verder niet echt veel huiswerk!

Gister avond heb ik met een groepje meiden meegedaan aan danslessen. Eerst een uur salsa en daarna een uur tango. Heb er gewoon spierpijn van, niet normaal! Was wel super leuk om te doen maar niet echt mijn ding.
Vanavond gaan we een kroegentocht doen die eindigt in Crobar. Dat schijnt een van de leukste clubs hier te zijn.

Was afgelopen dinsdag 40 graden!!! Gelukkig ging het woensdag regenen en is het daardoor nu lekker wat afgekoeld. De zon schijnt wel gewoon weer maar het is rond de 32 graden, super chill dus.

Het is hier echt heerlijk, ik voel me prima op mijn gemak in deze stad en de mensen zijn heel aardig.

  • 13 Januari 2012 - 16:58

    Lieven:

    Meeee ik zit maar in de bieb hier. Megajaloerrrrss!

  • 17 Januari 2012 - 08:10

    Rrrrrrr:

    wauw 40 graden. hebben we hier niet zo veel last van. beetje -1.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Eva

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7074

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 04 Mei 2012

Sceef goes America del sur

Landen bezocht: