Tijd gaat snel - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Eva Jansen - WaarBenJij.nu Tijd gaat snel - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Eva Jansen - WaarBenJij.nu

Tijd gaat snel

Door: EvaaJansen

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 Januari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal,
is alweer een tijdje geleden!
ER is veel gebeurd en er zijn inmiddels ook alweer 3 weken voorbij.

Het eerste weekend in B.A ben ik meegeweest met de pubcrawl. Lekker touristisch maar wel gezellig.
Ik eindigde in Crowbar een van de bekendse clubs in Buenos Aires. Helaas eindigde de nacht iets minder doordat ik en marissa, een anders nederlands meisje, op straat in een hoekje werden gedreven om berooft te worden! Gelukkig was scherp genoeg om terug te stribbelen en hebben ze mn tas niet te pakken gekregen.
Marissa was niet zo gelukkig:( Maarja kan maar beter meteen gebeuren dan weet je ook weer dat je nooit een tas mee moet nemen als ej uitgaat.

De week daarop ben ik druk in de weer geweest met spaanse les en heb ik 2 verjaardagen gehad. OP dinsdag ben ik met eva naar een queer tango les geweest. Waar we een uur bezig zijn geweest met de tango feeling voelen.
Dat weekend (20-01 t\m 22-01) ben ik op vrijdag in club amerika geweest. Een semi gay club iclusive dark(tent)room. Was echt een super avond met leuke muziek en leuke mensen.
Die zaterdag ben ik naar de cemeterio van recoletta geweest waar de geliefde Eva peron ligt. Een enorme begraafplaats, wel een beetje te warm naar mijn smaak.
Op zondag ben ik met andere eva naar feria San telmo geweest, een gezellig antiek markt die elke zondag is. Heerlijk rond gestreund en meerdere cola flesjes gespot. Blijkbaar sparen al die mensen dat ook, ietsjes minder voor de portomonee dus.

Afgelopen week heb ik ´s middags les gehad dus verder niet heel veel uitgespookt. Woensdag avond naar een afterwork borrel geweest en vanavond gaan we naar een hippie feest in een oude kerk.
Komend weekend ga ik misschien een dagje de stad uit naar El Tigre.

Komende week staan ook een paar leuke dingen op de agenda: Maandag stampot maken voor mijn tijdelijke mama en daarna naar een trommel concert genaamt El bombaa del tiempo. Woensdag in het Holland avond in Van Koning en dan ZOndag 5 februari is het zover! De reis begint.
Stop 1: IGUAZUL!!

Groetjes

  • 27 Januari 2012 - 17:56

    Rrrrrrrrrrrrrrrrrrr:

    een bergraafplaats een beetje te warm naar je smaak.....meer een crematorium zou je welhaast denken.......maar de colaflesjes zijn helemaal top.

  • 27 Januari 2012 - 18:51

    Muti:

    Hoe is die begraafplaats daar? Ook van die muren waar je in wordt geschoven zoals in Venezie? :)
    Leuke fotoos! Ziet er uitnodigend uit
    Hoezo stamppot bij die temperaturen?! Maar ja, ossenworst en haring natuurlijk niet te krijgen daar. Behalve woensdag natuurlijk, haha. zijn er veel groenten te koop daar? Boerenkool??? Zal wel hutspot worden. worteltjes overal te koop. En dat lust je niet! Zuurkool? Spruitjes? Spinazie? Heb n Allerhande van deez maand met stamppot gerechten...
    Wel naar El Tigre gaan hoor! En ga je die Argentine Experience nog doen???
    Tickets bus al gekocht voor 5/1?
    Veel plezier nog daar de laatste 9 dagen! Que te vaya bien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Eva

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 7075

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 04 Mei 2012

Sceef goes America del sur

Landen bezocht: