Een goed begin - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Eva Jansen - WaarBenJij.nu Een goed begin - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Eva Jansen - WaarBenJij.nu

Een goed begin

Door: EvaaJansen

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 Januari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Ja ja, dat was me het vliegreisje wel hoor. In Amsterdam begint het met 3 kwartier vertraging met daardoor een dikke kans om mijn aansluiting in parijs te missen. Maar heb de tijd op schiphol erg goed benut door een camera en zonnenbril aan te schaffen. Dat zijn toch wel 2 belangrijken dingen als je 4 maanden in America del sur gaat rond hobbelen .
Toen we op parijs aankwamen had ik nog 20 minuten om mn vlucht naar Buenos Aires te halen dus heb ik het op een lopen gezet. En ja het was mijn lucky day want ik was optijd! Helaas kan ik niet hetzelfde over mijn backpack zeggen, die ligt in parijs nog op de volgende vlucht te wachten.
Air france was dan wel zo lief om me een toilettasje met het een en ander mee te geven en me op pad te sturen met wat shopgeld tegoed! Backpack word morgen middag naar mijn nieuwe huisje toe gebracht.

Eerste indruk:
Het een uur rijden van het vliegveld naar mijn nieuwe verblijfsadres; Buenos aires is Gigantisch! EN ze rijden echt rond als idioten. Wel is iedereen heel aardig en behulpzaam.
Ik slaap in een prima flet met mooi uitzicht over de stad. De vrouw bij wie ik zit heeft een dochter die in zwede woont en een zoon ergens anders in Argentinie. Ze is super aardig en heeft meteen vanmiddag een wandeling met me gedaan.
Vanavond krijg ik er een roomy bij, ben benieuwd hoe dat word.
Was vandaag trouwens 38 graden! Lekker hoor.

Nou daag he X

  • 10 Januari 2012 - 19:54

    Rrrrrrrrrrrrrrr:

    bloody hot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Eva

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 7071

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 04 Mei 2012

Sceef goes America del sur

Landen bezocht: